14 Januari!

Snön ligger idag även om det inte är mycket som har kommit.





idag har jag bla det här att göra. Stryka köksgardinen som jag tvättade igår och den är 4,5 meter lång.



Vaknade kl 5.30 imorse av hostan. Nej den sitter inte direkt fast men är jobbig ändå. Har så ont i korsryggen pga hostan. Nej det vill aldrig vända helt så man blir ordentligt frisk.
Kollade lite på Varuhuset sen satte jag mig här. Är rätt hungrig så ska nog gör mig en macka eller två eller tre eller fyra. Men vi har inget lattjo pålägg hemma, gräddost, marmelad och ägg...nej jag vill ha något annat idag.
Tina räkor kanske!!!!! Nej det tar en timme i rumstemperatur och så länge kan jag inte vänta.
Nej vi får höras senare måste få något i magen nu.

Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Rackarns vad snö ni har då. Här har vi inget alls.

2012-01-14 @ 18:00:50
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0