En liten tripp idag!

Nu är Sture i tvättstugan. Sen ska vi åka till Brisak. Som jag är nu i luftrören med rossel och slem så kan vi inte kika in hos dig syrran med dina tre katter.
Har ingen lust att få en allergisk reaktion när jag äter antibiotika, cortison och hostmedicin. Det sätter ju sig i halsen och näsan och ögonen där jag redan har problem.
Men när det blir varmare tittar vi gärna över en eftermiddag någon helg.

Sture ska bara tvätta klart så sticker vi. Blir nog vid 11.30 skulle jag tro.
Titta vilken fin lunch jag gjort till Sture:

Potatisplättar,grönsaksblommor och ägg. Till det ska han bara lägga till lite skinka.







Så här ser det hela ut.



Smaklig måltid min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0