Tisdag morogn.

Vilken natt :-)! Sovit som en stock inte varit uppe en ända gång, jo vaknade till när Sture pussade mig hej då men det är allt. Är helt okey att vakna till av det också.
Igår innan Sture kom in genom dörren så slängde jag till en mycket enkel kladdkaka som var super god.



Middagen, stekpotatis, köttbullar och fläskkorv



Idag blir en lång dag då vi har APT mellan kl 16-19.
Men det får gå får ta en lugnt och skönt stund vid tv:n när jag kommer hem och se halv åtta hos mig och Äntligen hemma. Har ni tänkt på att maten inte är lika lockande längre? Förut tog jag recept var och varannan dag, men aldrig nu. Inget som sticker ut så där. Men råbiff??? Hur fasen kan man bjuda på det? Skulle aldrig äta rått kött, skulle aldrig falla mig in. Sjukt!

En sista gång skulle jag vilja vädja till er om att tala om vilka ni är och varför ni läser bloggen. Jag har alltid minst 150 läsare och ofta över numera 200/dag. Jag kommenterar sällan andras bloggar (storbloggare) numera då jag inte haft någon särskild lust när jag varit sjuk.
Ni som är gamla och kända i gården behöver inte ge er till känna. Men ni andra. Nu ska jag ha minst 100 kommentarer när jag kommer hem.
Ni får självklart skriva jag vill var anonym men läser din skit blogg för att den är så patetiskt :-), bara ni ger er till känna.


Ha en bra Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Sara - kampen mot depression / bröllop 2012 <3

kladdkakan så hur god ut som hellst!

2012-02-14 @ 09:37:51
URL: http://pillrigt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0