Stressigt värre!

  1. Hostan bättre
  2. Halsen bättre
  3. Kroppen bättre
  4. Sovit uruselt
Sture väckte mig 6.10 hade inte alls hört kl när den ringde kl 5. Har precis duschat och ska sen åka till jobbet med Sture han är ju hemma pga hosta och hängighet. Jag öppnar så jag brukar vara lite tidigare för att ställa i ordning frukosten.
Ska äta frukost snart så det är lite stressigt här. Men ville tala om att jag lever och att jag känner mig bättre. Hostan finns där men inte alls så att den är jobbig på något sätt. peppar peppar ta i trä!

Bilen gick inte igenom ombesiktningen, men det var pga att besiktningsmannen skrivit tokigt vart felet var eller att det även fanns på ett annat ställe. verkstaden är toppen och lagar allt idag+att Sture får 200 kr för att besikta om bilen som det kostar.
Nej nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: Celine

Vi har ännu inte besiktat bilen, men ionnan vi gör det måste vi fixa bromsarna, däcken och vindrutan, i varje fall om vi vill ha en chans att slippa ombesiktning.

2012-02-22 @ 08:13:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0