Nu ska jag bli frisk!

Är hemma igen men inte mycket klokare än jag var innan. Jag har massor av slem i luftrören och det rosslar ordentligt. proverna visar på någon form av bakterier och jag har 15 i sänka, inte alls högt.
Fick ett nytt antibiotika + cortison tabletter som jag har hemma som jag ska ta fyra stycken pga kletet i ögonen.
Antibiotikan ska jag ta tre ggr/dag i tio dagar. Är jag inte bättre på Onsdag vill han att jag ringer honom omgående
. Han tycker det breda antibiotikan jag fick dagen innan nyårsafton skulle tagit bort allt.
Han är noga och lyssnar och tog flera prover. Så nu har jag tagit första tabletten+cortison+hostmedicinen.




Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine

Hoppas du blir frisk nu.

2012-02-10 @ 12:27:40
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0