Nu är vi hemma!!!!!

Hemkommen!

Först lite ute bilder, sen lite bilder som jag tog inne på Brisak och som int ehamnade i varukorgen:









Dessa träd är väl jättefina:





Söt trädgårdstomte





En fantasy älva



Det här köpte jag:



Ja inte Sture då, han är med för att ni ska se storleken på vagnen.
Gissa priset om ni kan?



Här hamnade vagnen med Sussi i. Min skrollan docka jag fick en vecka innan syrran föddes 1969, så hon är rätt gammal.



Skottsvampar i hjärtform





Söt Buddha barn pojke



Denna köpte Sture till mig i Alla hjärtansdags present, lite i förtid. men så himla fin ljuslykta.



Sen köpte Sture denna och den måste man filma.





På Coop blev det detta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0