Nu är det färdiglekt Sverige!



Gardell säger att han just slutat vara homosexuell.

Kändisarna tyckte till om Björn Ranelids insats på Twitter.

– Jag har just slutat vara homosexuell, skrev Jonas Gardell.

Den forna Idol-jurydeltagaren Daniel Breitholtz hade sin idé om ”Mirakel”-succén: ”Klart folk proteströstar genom att rösta på Ranelid. Samma anledning som man trycker tvärtom i webbenkäter hos kvällstidningar.”

Det måste vara som Daniel säger eller hur!
Att vi proteströstar eller hur?

Jag skäms över att vara svensk!!!!! Först har vi stadsminister Reinfeldt som ger till de rika och tar från de fattiga och enbart kommer med korkade förslag som enbart gynnar de rika, friska, arbetsföra i Sverige!

Sen Väljs det ut 32 bidrag som ska tävla i fyra delfinaler om vilken som ska representera Sverige i Eurovision song contest.
Sverige är en lekstuga just nu, vi gör bort oss för världen.
Kan Gardell sluta vara homosexuell kan jag sluta vara svensk. Jag emigrerar!

Molly var bäst, Andreas tvåa om man måste ta någon tvåa sen kom Love Generation och Youngblood på delad tredje plats om man måste ta några treor.

Direkt till final för mig var Molly och Andreas, andra chansen Youngblood och Love Generation.

Nej jag tror det är dags att sluta titta på skiten nu!!!!!

Middagen igår med efterrätt:






 

Trackback
RSS 2.0