Melodifestivalen!

Jag har musik öron, det måste jag ha. De fyra som gick till Final och 2:a chansen igår hade jag bland de fyra bästa. Men lite annorlunda, byt på Dynazty och Danny så blir det som jag ville.
Så här då:

Final
  1. Dynazty
  2. Lisa

Andra chansen
  1. Lotta och Christer
  2. Danny

Men så här blev det

Final

 

 

  1. Lisa
  2. Danny

andra chansen

 

 

 

 

  1. Dynazty
  2. Lotta och Christer
Vad tyckte ni? Ja ni som såg festivalen inte ni andra?

Middagen igår bestod av en underbart god kalops, köttet var jättemört och såsen gudomligt krämig och...det gifte sig i munnen!
Tack min älskling!



Sen såg vi på Sing along...vad sämre det blivit!!!!!! Rimmet var ju skit, man ska ju kunna vara med själv och tävla. Nej får ge det en gång till för att se om det blivit bättring!!!!
Trackback
RSS 2.0