Månen!

Se vilka fina bilder jag tog på Månen nyss. Sture vaknade av att jag dunkade igen köksfönstret. Det är lite trögt att stänga högra sidan av det. Skönt att han är uppe för då kan vi se Macahan snart!









Fina va?

Dessa bilder har jag snott från min dotter på Facebook. Hon har ju snott bröllopsbilderna från mig så jag snor lite tillbaka. Är du mot detta hör av dig!

Visst är hon tjusig min dotter som fyller 25 år i April?
Härlig bild vet inte riktigt om den är tagen i Halmstad där hon bor.



Men dessa är nog tagna i Halmstad. Så himla fina bilder.



Hennes pojkvän



Denna är också jättebra. Mästerfotografer tror jag!



Apropå bröllopsbilderna. Jag la ju ut en film igår och då tittade jag på denna som låg i mitt arkiv och tårarna rann som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0