Måndag morgon!

Vaknade kl 02.30 imorse och kunde inte somna om. Inte pga hostan utan värken vid revbenen på höger sida. Antagligen fått en ordentligt sträckning som värker som attan vid varje försök att hosta och det är ju pga allt hostande som jag fått värk där.
Hostar just nu nästan ingenting men när jag vill göra det så kan jag inte hosta ut ordentligt så skiten kommer ut...slemmet ....för det värker så.

Men det går åt trätt håll, men kommer att vara hemma idag också. Måste samla kraft för att orka jobba imorgon då jag bla sovit så uselt inatt. Vill inte gå för tidigt igen som jag gjorde förra gången då jag hade lunginflammation, se hur det gick!
Imorgon är jag inne på min femte dag med antibiotika och det känns tryckt att få i sig tre doser till innan jag jobbar igen.
Ska ta dagens första dos nu sen ska jag ringa jobbet om 20 minuter och säga att jag finns på plats imorgon igen! Vi har även APT imorgon kväll så det känns viktigt att vara med på det då jag missade planeringsdagen!

Middagen igår var god, men tryffeloljan var inte jättegod men helt okey till pastan.



Månen vid fem imorse, då jag hade som ondast. Innan en Ipren slank ned.





Nu ska jag ta antibiotika, cortison, och hostmedicin!


Kommentarer
Postat av: Aspiga Celine

Sv - Har ingen aning om vilka blodprover det är. Det är massor och det har med utredningen inför op att göra.

2012-02-13 @ 08:19:58
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Aspiga Celine

Sv - Det är fortf lite hemligt!

2012-02-13 @ 10:38:02
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0