Lördags morgon!

Snyft Sture fick inte tag i bilagan som jag frågade om igår morse....om någon kunde skänka mig? Frågar igen??? Kolla Fredagens inlägg på morgonen!!!!

Detta är Stures och mitt nya liv!!!!!









Nu ska vi aldrig mer bli sjuka :-), i med alla vitaminer som finns...bara kör.
Pratade med min läkare igår och jag ska dit på Onsdag för att kolla upp min heshet bla.
Sen ska alla vitaminer i, vi börjar ett nytt liv!!!!!!

Middagen igår kanske inte var den nyttigaste, pommes och lövbiff med vitlökssmör utan grönsaker.



Vaknade kl fem imorse och har roat mig med denna innan jag satte mig här.



Ja just det har tvättat, spisen, skurat kakel i köket, dammat och sorterat tvätt också. Glömde visst det!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0