Lördag morgon!!!

Sitter här med ett leende på läpparna. har varit uppe sen kl fem! Hur kan man då ha ett leende på läpparna undrar ni säkert??? Hostan ja hostan är så himla mycket mindre än tidigare. Redan ett par timmar efter andra antibiotika tabletten så kände jag mig lite piggare och hade mindre hosta. Har käkat lite nu och tagit den fjärde tabletten. det här verkar hjälpa jag kommer kanske att äntligen bli frisk!

var även vaken inatt och såg på film mellan 01.30-03.00. Kände mig bara så pigg då.

Just det har inte tagit hostmedicinen! Så där ja nu är det gjort också.

Vi la oss tidigt igår efter Postkodsmiljonären och På spåret, sen slötittade vi en stund på Pippi. Ha ha ha...ja ni hörde rätt, vi såg på Pippi.




Orkar inte så mycket nu när man varit dålig så länge. Man vill även roas av det man ser på och då är det Astrid Lindgren som gäller för mig. Sen kan säkert någon tycka att man inte har något liv genom att glo på barntv och svulla i soffan.
Men måste man aktivera sig hela tiden? Gå ut slösa pengar på en massa strunt för att ha ett liv????

Jag har min stora kärlek hos mig, min underbara gubbe som bara är bäst. Det är livet för mig det. Mysa tillsammans framför tv:n när man inte mår bra kan vara livet!
Citerar Madicken: Idag känner jag livet i mig!

Ja så är det jag känner livet i mig idag och det var ett tag sen!!!! Peppar peppar ta i trä! Man ska inte ropa hej förrän kon är i båset!

Tvättstugan om två timmar det är vad som ska göras idag, för jag har redan plockat undan och diskat. Sen får vi se om det blir svulla framför tv:n. Varför skriver jag inte slappa framför tv:n???? Jo det gör vi ju också men igår var det Svulla med chips och dipp. Jag vet inte alls bra en massa kalorier. Men det är det i vin också och det fick utebli denna Fredag också! Sture tog en öl till maten och jag drack Päronsoda :-)

Denna bild är väl klockren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0