I med vitaminer!

Så där ja. Käkade även en väldigt tidig frukost och nu sitter jag här igen. Jag somnade faktiskt om vid sex och vaknade tio minuter över nio!
Ja om ni kollar ser ni att förra inlägget postades kl en minut i fem...ha ha som vanligt igen...uppe med tuppen!

Jag har fått en förkylning i förkylningen. Låter kul va? Alltså sista dagarna med antibiotika då blir jag sjuk i den, hajar ni? Hostar lite mera näsan är grön igen och känner mig hängig. Har alltså fått en virus i min antibiotika kur eller i slutet av den.
Men jag tänker fortsätta med hostmedicin, Alvedon, shake blandad på mjölk, jordgubbar, mango och c-vitamin.





en näve frysta jordgubbar, en 1/2 mango, 1 tsk vanilj socker och 2 dl mjölk sen kör jag det i mixern...mumsigt värre.
Nu ska jag diska och slöa framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0