Frukost!

Ibland är det bra när det bara finns en trist ostkant i kylen, några skrynkliga småtomater som pålägg för då gör man så här:



Underbar frukost och till det blev det en rykande färsk Ica kuriren!
Vi ska sticka och handla snart, så fort tvättstugan är klar. Behöver tillbehör så som mjölk, ströbröd, potatis och ägg.
Jag ska göra köttfärslimpa och Sture Schnitzel, så har vi lite mat till veckan färdig gjord i kylen!

Har tagit min första medicin dos idag men det känns som om jag aldrig blir helt bra. Visst det finns de som har det värre jag vet. men nu handlar det om mig, bara mig. I över två månader har jag varit krasslig, orken är totalt borta och humöret ska vi inte tala om. Jag behöver också uppmuntras, jag behöver också få omtanke, jag behöver roas och bli sedd även om de finns de som har det värre.

Sture tack för att du finns, du har varit helt underbar under den tid jag varit dålig. Utan dig vet jag inte hur jag skulle mått idag.
Du har stått ut med mitt hostande, mitt gnäll, mitt usla humör, mina häftiga humörsvängningar, mitt behov att få det jag är sugen på precis just nu. Du har verkligen varit en klippa. Jag älskar dig gubben min!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0