Fredag!

Hej alla läsare! Igår släppte Aftonbladet en extra bilaga angående den nya prinsessan skulle bla handla lite om tronföljden etc. Såg det senare på kvällen via internet. Jag måste ha den!!!!! Finns det någon söt människa som har den och inte vill ha den????? Så finns jag här....hör av er i kommentarsfältet!!!!!

Fredag idag hurra och jobbar till kl 16. Igår var det en lång dag men vi hade bara sju barn. Går mycket sjukdomar just nu tyvärr. Så eftersom vi fått en massa nya leksaker, pussel, spel, ja allt möjligt med varorna så gjorde vi ordning på avdelningen tillsammans med barnen. Vi möblerade om, satte fram allt materiel och barnen hjälpte till. Vart otroligt bra och barnen är mycket nöjda...ja vi med.
Nu ska jag äta frulle och sen åka iväg för idag börjar jag kl åtta.

Kommentarer
Postat av: Celine

Pust! Vi har inte samma intressen... Hade jag haft den hemska bilagan så hade du fått den utan att blinka... Men tack och lov så har jag den inte. Är så himlans trött på kungadravlet nu.

2012-02-24 @ 09:12:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0