Vi är nu gifta!

Igår var det ett datum och dag som förevigt kommer att betyda mycket för mig.
 
Först väntan utanför Stadshuset i full snöstorm eller orkan kanske man ska säga.
 
 
 
 
Inne i värmen.
 
 
  Taget genom fönstret
 
Nu händer det grejor
 
 
 
 
 
 
 
Herr och Fru Persson
 
 
 
Sen åkte vi hem och meddelade släkten vad vi gjort under dagen.
 
Senare gick vi upp på Olivias krog och käkade File mignon black and white och Plankstek.
Men innan jag tog kort hade jag ätit upp min tyvärr...glömsk som man är.
 
 
 
Stures plankstek, han fick en bit av mitt kött också för jag orkade inte allt.
 
 
 
Innan maten kom in.
 
 
 
 
Nu vet ni vad vi gjorde igår. Klockan 14 gifte vi oss, första paret ut denna dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis till er båda herr och fru Persson!!!

Svar: Tackar syrran!
kerstin olsson

2012-12-16 @ 09:29:55
Postat av: Lena

Stort Grattis!Fick en liten tår i ögat faktiskt. Önskar er all lycka.
Kramar från Lena Jocke Kattis och Nicole.

Svar: Tack så himla glad jag blir. Det känns jättebra!
kerstin Persson

2012-12-17 @ 00:32:13
Postat av: Celine Naminah

Grattis!!

Svar: Tackar, tackar!
kerstin Persson

2012-12-17 @ 22:46:57
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis !!!

Svar: tack
kerstin Persson

2012-12-20 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0