Vaknade med migrän

Julskinka med råstekt potatis till middag igår. Sen den goda äppelpajen med vaniljsås inte tvärtom som Sture verkar tro.
Alltså händer ni med? Inte vaniljsås med äppelpaj.
Kolla själva under middagen.
 
 
Tur att jag tog först annars hade jag väl fått vara utan vaniljsås.
 
 
Vaknade kl sex imorse med tryck i skallen och första tanken var att jag nog sovit för lite. Alltid samma sak tar ett tag innan femöringen faller ned. Nu har jag tagit en Naproxen och två Alvedon som man ska ta när man vaknar av migränen, då det gått för långt för att migrän tabletter ska hjälpa. Nu har det släppt lite så jag förösker sitta här ett tag, sen en kall trasa på huvudet och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0