Tristess i stora lass!

Det blev en lång dag för min älskling idag. Bad han ringa när han skulle åka från Kallhäll men fortfarande har han inte ringt. Inte fasiken ger jag mig ut nu till glasbutiken, det får bli imorgon eller direkt när de öppnar på lördag.
Grovsopor var det idag han skulle jobba med. Får se när han dyker upp då.
 
Jag har diskat tärnat potatis och sett några avsnitt på snoken. rensat kylen och plockat undan lite. Usch fortfarande är inte humöret på topp, Jag mår tom lite illa. Känner tristess och leda. är det mensen månne.`Har totalt glömt när jag hade den sist????? Checkat läget nu..i helgen ska jag ha skiten inte undra på att man mår så här då.
Nej nu lägger jag mig i soffan och kollar lite i en mattidning som jag fick i brevlådan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0