Snö kaos!

God morgon. Vilket väder det var igår. Vi var inne hela dagen klass två varning, tunnelbana, bussar, pendeltåg, tåg, spårvagnar, tvärbanan allt stod stilla. Vi var inne och julpysslade med barnen.
Kolla storm och snöoväder:
 
 
 
 
 
Snön som yrde runt var som vassa nålar när den träffade ansiktet. Efter jobbet åkte vi bort till City Gross för där finns Stures cigg i rätt format (långa) och till rätt pris, vi käkade även där i den nya grillen.
Man sitter på taket till den som på en veranda. Ja inomhus givetvis:
 
 
Sture åt Kebab och jag hamburgertallrik.
 
 
 
Nu ska jag göra mig klar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Är mig själv!

Skulle jag välja av era tallrikar hade det helt klart blivit Stures. Den hade inte gett mig lika kraftig dumping som din.

2012-12-06 @ 08:31:21
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0