Scrapat bröllopsbilderna klart.

Blir galen att man aldrig kan sova ut ordentligt,
Usch vaknade fem imorse och låg en halv timme och vred mig...försökte verkligen somna om. men tji fick jag och nu sitter jag här igen. Har scrapat klart bröllopsbilderna så här får ni se de resterande.
 
Kan tala om att det är röd bakgrund inte orange. Vet inte varför det blev så på fotot?
 
 
Mest nöjd med.
 
 
 
 
 
 
 
Så nu är det vårt bröllop kvar då, väntar hem en färgpatron bara sen ska det dras ut bilder för fullt.
Har massor av bilder liggande hemma också bla julkryssning, sommarkryssning, Göteborg, Trosa, Mariefred/Taxinge, Strängnäs, Vaxholm, Saltsjöbaden mm mm. Men funderar på att sätta in dessa kort som vanligt och enbart scrapa förstasidan. Med nota på restaurang, kvitton, biljetter och dylikt och bilder naturligtvis.
 
Nu har jag bestämt mig det blir landgångar till Nyårsafton med räkor/ägg/majonnäs, rostbiff/potatissallad, Köttbullar/rödbetssallat, ost. Sen blir det naturligtvis dekorerat med sallad, gurka, dill, citron och tomat. Till det ett kallt moselvin som är jättegott. Sen blir det lite snacks till kvällen, vad kollar vi i butiken som vi ska åka till och Sture ännu inte vet om att vi ska åka till. Tvättstugan först, sen affären.
 
Bild på landgångar jag gjort förr, men då på det som fanns hemma därför inga grönsaker.
Nu blir de vackrare med lite sallad hängande över kanterna och andra grönsaker.
 
 
 
Jag hade semester i mellandagarna och Sture jobbade så detta blev middagen när han kom hem. tror det var förra året.
 
 
 
Middagen igår. Hemmagjorda köttbullar med hemmagjort potatismos, jag tog en klick rödbetssallad också.
 
 
Vad ska ni äta på Nyårsafton?
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Antingen väljer vi att gå bort och äta hos vänner, men jag tror vi eller åtminstone jag blir kvar hemma. Är vi hemma blir det helstekt oxfilé med jordärtkockspuré, rostade rotsaker, sallad och kanske vitlökssmör - tänkte jag...

2012-12-30 @ 09:29:54
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0