Så mycket bättre.

Två dagar med julmat flera gånger/dag räcker för mig, så det blev Pizza till middag igår.
 
 
 
Såg på Återträffen Så mycket bättre igår. Nog är de förälskade Darin och Maja eller vad tror ni?
De kunde ju inte ens svara på frågorna från de andra deltagarna utan vart ju jätte generade.
Det blir något där, men om det är hållbart eller inte vet man ju inte. Men jag tror de är för olika.
Programmet var toppen som vanligt.
 
Nu vill vi se Kikki Danielsson, Marie Fredriksson, Pernilla Wahlgren, Louise Hoffsten Jerry Williams, Per Gessle, Orup, Niklas Strömstedt, Björn Skifs, Dogge Doggelito inte för att jag gillar den musiken men killen är så go.. Björn eller Benny ur Abba skulle ju var helt underbart om de kunde ställa upp. men det är nog bara en dröm. Vilka skulle ni vilja se i Så mycket bättre nästa säsong?
Karin och Anders Glennmark, Martin stenmark, Ola Salo, ja listan kan ju faktiskt göras hur lång som helst.
 
Men vi gör en lista för nästa år
 
Kikki
Pernilla Wahlgren
Jerry Williams
Per gessle
Ola Salo
Dogge Doggelito
Orup
 
Bara två tjejer men det var det första säsongen med och de andra två så var det tre tjejer av sju.
 
En säsong till då.
 
Marie Fredriksson
Louise Hoffsten
Niklas Strömstedt
Martin Stenmark
Björn Skifs
Joakim Thåström
Markoolio
 
Där dök två nya upp plötsligt. Snälla ni som ser programmet gör en egen lista tack.
 
Nu ska jag äta frukost, kall pizza. Blev över en del från igår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Jag är också trött på julmat. Det var jag redan innan jag satte mig vid julbordet. Har några enportioner med janzon i kylen. Men de åker nog in i frysen... Pizza kan ja itt ens äta. Men ikväll blir det nudelwok. Ris, pasta och potatis har jag svårt för. Men äggnudlar fungerar av någon anledning.

2012-12-26 @ 10:56:00
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0