Piss morgon!

Jag mår piss idag. Ont i kroppen men hostan börjar att lossna som tur är!!!!! Vill bara krypa tillbaka i sängen och somna om. Fy tusan vilken jäklar höst det varit. Man blir sjuk med feber och hosta, blir frisk står på benen i några veckor sen faller man ned igen. Inte bara jag utan flera på stugan är drabbade av liknande förkylningar. Antibiotika två gånger och talförbud en gång. Känner mig helt sänkt alltså. Tre gånger denna höst och sen en två dagars maginfluensa i början av denna termin. Nu är det den fjärde gången och jag känner att min kropp inte alls orkar med detta.
 
Tänk om jag åter igen tappar rösten, tänk om det blir en släng på fyra månader igen för att jag inte sköter mig som det blev efter nyår förra året som startade med en lunginflammation. Vad fasiken gör jag?????
 
Hur fasiken ska jag göra?????? Kan någon tala om för mig hur jag ska göra och sen få mig att göra så också?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0