Mår uselt!

Har varit inne i feberdimmorna. Igår låg jag hela dagen+kvällen på soffan och sov och såg på tv om vartannat. Hade svårt att hålla ögonen öppna så jag blundade och såg sista avsnittet av Göta kanal. Loggade in här för att tala om att jag lever, kul att se att inte någon har skrivet krya på dig eller något liknande. Inte ens de som enbart kommenterar negativt och aldrig annars har skrivit tex rätt åt dig.
Vissa är jäkligt snabba att klanka ned, skriva elaka, spydiga kommentarer, såra etc. Men trodde väl att någon åtminstone skulle kladdat ned något...lugn flera har redan kladdat ned på Facebook.
Hur jag mår? Fotfarande skit både fysiskt och psykiskt faktiskt. Feber, ont i kroppen, hosta och enormt trött och seg. Sen känner jag mer nere och lite ledsen över vissa saker det är väl det som kalls psykiskt.
 
Så bloggen kommer fortfarande att vara rätt tyst, om jag inte får en liten uppåt topp efter febernedsättande, så fortsätt kika in.
Ha det bra alla läsare, även ni grinputtar som enbart letar fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0