Måndag!

Så var det dags igen då. Hade jag inte haft denna hosta som jag har så hade det varit en lätt måndag att gå till jobbet på. Enbart fem jobbdagar kvar sen ledig i två veckor. Inga möten eller andra krav denna vecka. Sen blir det spännande att berätta för chef och kolleger att man bytt efternamn.
 
Har precis tagit en dusch för jag har svettats kolossalt igår och inatt. Gick på Alvedon hela dagen...usch det låter som man går på något helt annat... som knark när man skriver så.
Låg hela dagen i soffan och såg på tv+sov om vart annat, samma sak hela kvällen. Somnade vid halv tio och vaknade halv sex. Klockan skulle ringa sex, man jag var väl utsövd. Tog två Alvedon och en dusch. Snart är det frukost +hostmedicin...sen jobbet då. Stänger idag och det var väl inte det bästa att starta veckan med när man mår lite risigt.
 
Har glömt att visa ett vin vi köpt och lagt på vinhyllan i vår nya köksö , ska dricka det i Jul.
 
 
 
 
Elvis The King. Hade köpt den här flaskan även om jag inte drack rödvin...vem vill inte ha en flaska med Elvis på. Han är ju bäst!
 
Nu har jag annat att göra.
Sen tackar jag för alla Grattis vi fått, det värmer kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0