Magsjuk!

 
Mår piss i magen. Har kutat i ett på toan efter min frukost och fick ringa jobbet och tala om varför jag ringde först efter sju. Tyvärr det var då illamåendet snabbt gick över till kaos i magen och en massa toabesök som inte lär ha tagit slut då jag fryser och mår jätteilla hela tiden, magen bullrar och gör ont.
Så jag blir hemma idag.
 
Vet att jag gnällt på APT ikväll men jag är verkligen sjuk. Jag avskyr magsjuka och att springa på toa och få ut saker både här och där. Nej hellre 100 APT efter varandra.
Varför försvarar jag mig? Ingen gillar väl kvällsmöten! Folk gnäller väl hit och dit på saker och ting och sen blir de sjuka.
Kanske jag grävde min egen grav och någon gav mig magsjuka som straff. När man gnäller är man dömd att bli sjuk eller?
Nej jag orkar inte sitta här nu vill bara till sängen då jag riktigt skakar av frossa.
 
Men fasiken om jag inte är frisk tills Lucia då vi har jullunch och barnen ska gå tåget, det vill jag verkligen inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0