Lördags morgon!

God morgon alla! Tänk vad musikalisk jag är...äntligen åkte usla Isak och mina favoriter stod mot varandra i finalen.
Awa var verkligen värd att vinna hon är redan en stjärna. Bennys röst kommer att ta honom långt väldigt långt.
Redan när de dök upp i tv rutan har jag hållit på dessa två och se hur rätt jag hade!
 
Ett stort grattis till Awa!!!!
 
 
Men även ett stort grattis till andra platsen Benny!!!
 
 
Här kommer lite Juliga bilder som jag nyss knäppte med kameran.
 
 
Här ska det vara julgodis i. Lite choklad inlagt i färgglatt foliepapper.
 
 
Här ska det vara en mini julstjärna i.
 
 
hela tomtefamiljen
 
 
Min underbart fina adventsljusstake.
 
 
Detta lilla söta fönster fick jag av Sture igår. Visst är det fint?
 
 
Sitter över vår söta köksö.
 
 
Nu är det frukost time!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0