Fortfarande värk och feber!

Allt jag orkat göra idag är detta:
 
 
satt upp fyra ramar till med Rolf Lidbergs vykort. De gröna ramarna.
 
Nu ser väggen ut så här.
 
 
Allt jag fått i mig är detta eller från dessa skålar, kartonger, kartor, flaskor. Ja ni hajar va?
 
 
Mango och Sharonfrukter.
 
  
  
  
 
Konstigt egentligen, enda gången jag är supersugen på frukt är då jag är riktigt sjuk, dock inte magsjuka.
Fått i mig två rostade med Whiskycheddar också. Även mängder med passionsfruktsläsk.
Nu ska jag fortsätta att se på tre kronor.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Vad är skillnaden på Symbicort och pulmicort?

Svar: jag har symbicort vet inte vad det andra är.
kerstin Persson

2012-12-23 @ 09:08:07
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0