Fjärde advent!

 
 
Nu har jag bestämt mig för att skicka Sture till läkaren pga hans otroliga trötthet. Han gick upp 06.15 igår morse och hade då sovit från ca 21.30 på kvällen. Sen sov han på dagen från kl 12-30-15.45 men var supertrött redan kl 21.30. Visst han är sjuk nu men så här är det alltid. Spelar ingen roll hur mycket han sover, han är ändå trött jämt. Går han inte och lägger sig så blir han snurrig och får huvudvärk.
Vart något bättre när vi åt kosttillskott från Hälsobutiken. Han får nog börja med det igen tror jag.
 
Igår såg vi då på Körslaget där man fick möta körledarnas familjer och de lagade lite mat etc. Rätt trist program faktiskt så vi skulle nog valt Gäster med gester istället. Innan spelade vi lite kort och ett parti efter körslaget. Sen var han då som sagt trött. Jag somnade till en film och vaknade kl sex imorse och nu sitter jag här igen.
 
Middagen igår hemmagjord klyftpotatis kall vitlöksås och fläskkotlett.
 
 
 
Jättegott och jag åt så att magen stod i fyra hörn.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0