dagen som gått hittills.

Klockan tolv tröttnade jag på att Sture fortfarande låg och sov. Vad fasiken här har man gjort allt idag, enbart dekorera landgångarna som är kvar. Så jag körde upp han ur sängen och nu är det så illa att jag börjar bli trött istället!!!!!!
 
Gick upp kl halv sju men även hunnit legat och sett en Beck film halvt i dvala men somnade aldrig helt.
Men har hunnit med att plockat undan, diskat, dukat Nyårsbordet, lagt Moselvinet på kylning, tagit fram bröd och räkor ur frysen, vattnat blommorna, städat kylskåpet, kokat kaffe, putsat mina Gusum mässingljusstaker, fixat med snasket inför kvällen.
 
Nu får fasiken han göra resten????? vadå resten?????? Dekorera landgångarna...nej det vill jag göra!!!! Han får ta disken istället!
Han och han och han. Jo det är min älskade man Sture det.
 
Dukningen men utan duk denna gång.
 
 
 
 
 
Min vackra Azalea nybadad och fin.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0