Blogg.se bråkade igår!

Problem med blogg-appen i helgen? Sen står det:
 

Störningar under dagen

På grund av ett problem med servrarna inatt kan ni under dagen uppleva vissa störningar. Vi jobbar hårt med att åtgärda felet och hoppas ni har överseende.
Vänliga hälsningar, Blogg.se
 
Jag kunde inte spara mitt inlägg igår morse stod bara försök senare. Så jag sparade de i Word.
Så under har ni Måndagens inlägg jag skrev idag istället.
 
Måndag igen? Tänk vad fort denna dag återkommer hela tiden?
 
Imorgon har vi APT, trodde det skulle bli  jultallrik som vi brukar få och få sitta och prata med varandra. Men tydligen så är det även saker vi ska göra sen får vi en julmacka och eventuellt hinner vi göra något på den egna avdelningen.
Efter att ha jobbat ett helt år så bör man få mer än en macka och få enbart umgås med varandra detta sista APT. Det började med julmiddag på restaurang, gick över till en tallrik, nu en macka + jobb?
Jag får säkert skit nu men det är så här jag tycker.
 
På Onsdag fyller min älskling år och då ska vi ha lite gott till middag och lite mys på kvällen. Presenter har vi slutat med. Visserligen så fick han ett paket förra året en glassmaskin men det var bara ett infall jag fick då.
 
HÄR hittar ni maskinen. 
 
 
 
 
Sen är det då Lucia på Torsdag, det är roligt att se all barnen utklädda och sjunga för sina föräldrar. Den dagen så är det även jullunch till lunch, då vi brukar duka långbord och sitta lite längre och äta. Det ser jag fram mot. Tyvärr får jag jobba över då tåget går 15.30 och jag slutar 15 men det är det värt. Sen öppnar jag då på Fredag igen och det är skönt att få gå hem kl 15 en Fredag.
 
Sen är det helg igen och veckan är över. I helgen ska vi nog försöka dra ett varv med dammtrasan och dammsugaren, det är allt vi hinner för vi har annat att göra just denna helg.
Kan nog klämma in lite Julkalender också, nu är det Ronny och Julia som vi ser på.


 
 
 
 
 
Nu är det Tisdag då som det ska vara. Är trött och på uruselt humör. Har ingen lust alls att vara på jobbet från kl 8.30-19. Jag vill ha kväll hemma och man är trött efter en hel dags arbete med hög ljudvolym.
Ja jag tänker sura så ni får säga vad ni vill om det!
 
Sen mår jag illa och vet inte alls varför, Men jag är hungrig samtidigt. Så kanske är det hungern som gör att jag mår illa? Jag är inte dålig på något sätt i magen annars mer än att jag mår lite illa. Ska ta och äta frukost och se om det blir bättre.
Så ni får nöja er med ett kort inlägg igår. Ni ha rju ett långt Måndags inlägg över som ni får roa er med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0