Blä!

En bit av lagningen på övre högre framtand hade lossnat imorse. Men varför just idag? Min tandläkare lagade ju denna sent i våras eller var det nu i början av hösten? Hur ska jag få en tid nu när det bara är fem dagar till ledigheten kvar. Kan ju inte gå från jobbet hur som helst då jag faktiskt bara har två komptimmar.
Slutar fyra på Tisdag kan gå tre, slutar tre på Torsdag kan gå två eller ta det på morgonen på Fredagen då jag börjar kl nio.Svårt att sticka halv fyra på Onsdagen då halv fem tiden är en täcktid.Men vad fasiken varför idag för och hur kan lagningen lossna när man ligger och sover? Säkert har jag gnisslat tänder skulle inte förvåna mig alls.
Usch vad sur jag är, det ilar lite men inte så farligt, men blir ursur då det kunde hänt sent imorgon eftermiddag istället så slapp man gå så här i helgen. nej det syns knappt men idag ville jag då inte att detta skulle ske!!!!!!!!
Nog!
 
Tänk en vecka kvar att jobba sen är jag ledig fram till den 7 januari, fem semesterdagar och ledig två veckor....alltså 16 dagar.
Ska bli jätte skönt faktiskt. Tänker inte ägna mig åt Pim ett ända dugg faktiskt. Nummer två ska in den 29 januari först och det datumet tänker jag då inte tidigare lägga.
Nej nu tänker jag äta frukost. Hör av mig igen på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0