Bara en massa babbel.

Idag är jag på uselt humör. Bla pga att jag läst något som gör mig så rasande att jag vill slå näven i bordet och skrika: Personen är en stor jävla skit och lögnare! Det har jag vetat länge! Sen det jag läst är överdrivet, omoget och otroligt barnsligt. Men tyvärr så finns det människor som totalt blundar för verkligheten inte alltid medvetet kanske, vill inte bli sårade själva men sårar andra gång på gång. Jag ger inte mycket för sådana personer faktiskt. Gillrar inte personer som sticker kniven i hjärtat på andra och vrider om. Vad detta gäller? Inget speciellt blev enbart  irriterad över en sak jag läste, men jag var redan irriterad och på uselt humör innan.
 
Sen sov jag även uselt inatt, sen har min älskling börjat jobba efter en veckas ledighet inget kul att gå här hemma och dra själv. Skulle åkt till glasbutiken idag och köpt mousserande vin till Nyårsafton och ingredienser så att jag kan göra munkar. Men vi får se när min man sluter.
Det gjorde mig på lite gladare humör, så härligt att skriva min man. För det är vad han är idag, mitt längsta förhållande någonsin...över tio år tillsammans har vi kamperat ihop.
 
Hittade den här bilden i den HÄR  som personen lånat från den HÄR bloggen, stämmer verkligen in.
Tyvärr är ordet det felstavat på andra raden i andra stycket. Påpekar det om någon tänker gnälla om det
 
 
vad ska man hitta på idag då? ingen mer bakning eller så har gjort nog nu, munkar gör jag i helgen då pajen är slut. Gjorde en äppelpaj med knäcktäcke igår, vill ni se? Sen middagen bestod av resterna från pizzan, En liten ostbricka...alltså några kex med goda ostar och sen så paj och vaniljsås.
 
 
 
 
Till middag ikväll blir det råstekt potatis och julskinka med mängder av senap. efterätt äppelpaj och vaniljsås.
Nu ska jag äta frukost och fortsätta tycka synd om mig själv ett tag till. Ni får gärna skriva saker som gör mig gladare, är det skit så stick och brinn med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0