rensat för fullt.

Jaha idag har man hunnit med massor. Rensat bland saker som jag inte ska ha uppe på väggarna längre, rensat bort saker från skåp etc, städat ur kylskåpet och diskat alla hyllor, torkat de målade väggarna i köket, diskat, rengjort spisen.
Ska sätta upp två vita tavelhyllor i sovrummet där jag ska ställa fotografier på barnen när de var små som jag nu tagit ned från väggen i vardagsrummet+sovrummet. Jag vill få bort det plottriga.
 
Fattar inte hur jag orkar jag kunde inte alls somna igår först var det för varmt sen började det krypa i ena benet och när jag äntligen somnade sov jag bara i 1 1/2 timme. Sedan låg jag och vred mig tills jag ledsnade och gick upp...tröttheten lär ju komma på eftermiddagen om jag känner mig själv rätt.
 
När vi var på historiska museet så köpte vi en vykortsbox med olika vykort från museets samlingar. Eftersom det nu är renrakat över sängen i sovrummet så ska vi köpa en sådan här ram på Ikea när jag väl får dit Sture någongång:
 
Har ju redan en  sådan med bilder på barnen i. I sonens gamla rum.
Hurra jag vann vi ska till Ikea nu....min älskling vill hänga på låset så att man slipper allt folk.
Måste göra mig i ordning nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0