Onsdag

Idag ska man jobba då, magen är nu helt bra och jag känner mig lite piggare.
Har glömt att visa att vi för några veckor sen äntligen fick ett nät över sandlådan som vi har efterfrågat i alla år. Håller pissande katter borta:
 
 
Smart ide och lätt att ta bort och sätta dit.
 
Vi kollade även till landet lite ska rensa där i helgen. Fångade en bild på Sture när han tog en rökpaus.
 

 
Innan vi gick ned en kort stund på gården så lagade vi spenatlasagne till middag. Man kokar ihop rivna morötter, lök och krossade tomater. sen brer man på keso och såsen på lasagneplattor och strör babyspenat över och riven ost...supergott.
 
 

 
Självklart har man salt och peppar i men det förstår ni väl utan att jag skriver det!?
 
Ikväll blir det ett lång dag för vi har kvälls möte ikväll som börjar kl 16.30 då jag slutar jobbet.
Alltså avdelningsmöte kanske man ska kalla det. Vi ska planera inför hösten om vilket tema vi ska satsa på, samlingsringen där vi ska bestämma barnens platser, prata lite om föräldramötet etc.
 
Jag börjar idag 8.30 så ska ta och äta lite fil nu och sen dricka en kopp Ingefärsdricka.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ett sådant nät har vi här också för att hindra katter från att gå i sandlådan. Det var en gång en fyllis som trillade ner i det och trasslade in sig. Han fick hjälp bort och sa då att här törs man inte gå fler gånger, fniss!

Svar: Ha ha den var bra!
kerstin olsson

2012-08-30 @ 05:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0