Onsdag blir en lång dag!

Nu sitter ni säkert och väntar vid datorn på att jag ska uppdatera bloggen och visa bilen!!!! ledsen glömde kameran igår när ja gick till jobbet så det blev inga bilder. Men ska ta med den nu på morgonen, men de får ni först se tidigast imorgon.
 
Vi har APT ikväll och det slutar sju sen öppnar jag både Torsdag och fredag och hinner antagligen inte knappa in något inlägg då.
 
Ledsen att jag lovade något som jag inte kunde hålla. Men bilen går bra, spinner som en katt. Så jag är glad att vi bytte men så klart kommer jag att sakna lilla Rödluvan lika mycket som jag saknade Snövit. Den här blåa bilen har jag inte döpt en...men Blackens blueberry kanske eller kanske på svenska istället Blacken blåbär. Vad säger ni? Eller kanske Farbror blå så följer vi sagornas värld?
 
Nu måste jag äta sen ska jag åka iväg. ha en bra dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0