Måndag morgon har en mage i olag!

Att vakna upp en Måndagsmorgon till detta och till råga på allt ha sin stängningsdag är inte roligt:
 
 
     
 
Kallt, blåsigt, grått och regn! Depressionen är på hög nivå just nu. Sen är magen i olag, vet inte riktigt vad det är. Den bullrar och jag har sprungit på toa flera gånger. Inte trevligt att läsa om det förstår jag, Men jag måste få skriva av mig. Har absolut inte ätit något olämpligt, åt potatis och fläskkorv till middag och sen lite fil och mussli på kvällen+kolsyrat vatten.
 
Ska äta frukost snart och börjar magen då att protestera så är det antagligen någon bakterie men är allt okey är det bara mina mage som varit lite bråkig och inget som smittar.
Min mage är ju lite krånglig och jag har ofta halsbränna, magen smälter inte hårda saker så som nötter, havregryn etc och min mage har alltid varit väldigt känslig. Har haft magkatarr, tarmkatarr som yngre över 18+ och magsår som lite äldre 30+.
 
Får se vad som händer....nej nu jäklar fick jag ont också. Jag kan jobba med en mage som bara är i olag, Men är det någon form av maginfluensa så håller jag mig hemma. Det kommer jag med all säkerhet veta efter frukosten för vid maginfluensa får du inte behålla maten den kommer raskt ut där uppe eller nere. Trevlig jag var igen då!
 
Igår såg vi på DVD bla Alice Babs Swing it magistern...gud vad vi skrattade, Huckelberry Finn och Tom Sawer och Sunes sommar. Jag var jätte trött igår orkade ingenting och gäspade hela dagen, vi la oss redan vid åtta. Kanske det redan då började i kroppen och sen kom till magen?
Nu ska jag äta lite frukost så får vi se vad som händer. Ser ni mig inte här mer idag så är jag och jobbar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0