I am back!

Nu mår jag bättre. Sista gången jag var på toa med usel mage var igår eftermiddag. Jag har även ätit bröd med pålägg och fil på kvällen och fick behålla det även om magen bullrade lite. Idag har jag bara enorm träningsvärk i magen och känner mig supertrött, men imorgon är jag mitt normala igen och åter på arbetet.
 
Även inte lika deppig då solen skiner på morgonen och kylan ute var bara skön när jag rensade blommorna på balkongen.
 
 
Det var en höstkyla ute idag som faktiskt kändes skön. Tom blommorna börjar bli höstliga, bruna torra blad och penséerna fick jag ta bort, så nu står pelargonen helt ensam i krukan.
 
  Hösthängig!
 
Men solen skiner och det är alldeles vindstilla ute.
 
 
Bara att inse att nu är sommaren över och hösten gör allt för att få komma in.
Så är det bara och så är det ju varje år. Men så himla svårt att acceptera.
Nu är det DVD och soffläge som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0