Fredag igen!

Igår så öppnade jag så det blev inget inlägg på morgonen. På kvällarna har man ingen ork eller motovation.
Vi ska köpa ny bil, nu har vi en röd Nissan Sunny 1988. Nu kommer det bli en blå Ford mondeo kombi 1999. Vill ni köpa Nissan så skriv det i kommentarsfältet. Den är inte felfri kan jag tala om så ni får kika på den och säga vad ni kan tänka er så får ni komma överens med Sture.
Nog om bilar nu.
 
Har sovit väldigt dåligt denna vecka och inatt trodde jag det var Ischias nerven som spökade, men Sture sa att det var en närliggande nerv när han gav mig lite massage och muskelsalva innan han gick. Tur det har inte haft ischias sen jag träffade Sture, har den nerven börjat kännas har han fixat bort det innan det ens satt igång. Tack min älskling!
 
Nu är det frukosttime och sen ska jag ge mig iväg...börjar åtta idag och slutar kl 16.30 men har lovat att stanna till kl 17 om det behövs då det inte finns någon som går till 17 idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU MÅSTE SKRIVA ETT INLÄGG VARJE DAG, ANNARS TROR JAG ATT DU ÄR SJUK. JAG SAKNAR BLOGGEN!!

2012-08-17 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0