Återgå till det normala!!!!!

Måndagar?????!!!!! Finns väl egentligen ingen som gillar just Måndagar. Men de Måndagar som är värst är sådana Måndagar som det är idag...första dagen på jobbet efter semestern!!!!!!!
Alltid lika tunga och deprimerande. Sen som grädde på moset så fick man mensen inatt...första dagen på jobbet efter semestern. Kan man få den mer fel?
 
Visst fasiken trivs jag med barnen och arbetskollegerna och mina arbetsuppgifter nu ska inte vissa tro något annat och börja spotta spydiga kommentarer.
Men semestern har varit välbehövlig och toppen. Hade även två Veckor tillsammans med min älskling som var otroligt fina, regnade lite någon dag på dagen annars kom regnet till kvällen eller natten. Vi hade strålande sol och varmt och skönt på alla våra utflykter vi gjorde.
Var redan lite deppigt förra Måndagen då han återgick till sitt arbete.
Klart som korvspad att det känns tungt idag.
 
Igår åt vi snabbmat, Kebabbåt från pizzan och Big Mac meny från Mc Donalds.
 
 
 
Vi gick och la oss 20 över åtta igår supertrötta båda två, men jag somnade först vid 22 och vaknade 20 i fyra. Drygt en timme senare sov jag och vaknade sen av kl klockan halv sju. Så sov skapligt gjorde jag inatt iallafall.
Frukostdags!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0