Great Monday!



S
å roligt så! Vaknar kl kvart i fem när kl först ska ringa kvart över sex. Sen somnar man inte om!!!! Men ska inte gnälla då jag sovit bra inatt, det var första gången jag vaknade kl kvart i fem imorse.



Jaha vad ska man trycka in här då denna Måndagsmorgon? En grå och trist Måndagsmorgon är det också. Motivation för att jobba är bra idag, konstigt fast det är måndag. Jo jag har några idéer jag vill framföra till mina kollegor idag som handlar lite om dokumentationer och reflektioner. Bra idéer tycker jag själv och tror att kollegerna kommer att tycka det med.
Men som jag skrivit förut så tänker jag inte skriva några som helst detaljer om mitt arbete mer, även om detta inte går under tystnadsplikten.
Snopet va?




Så man kan faktiskt känna motivation för att gå och jobba en Måndag också och idéer kan poppa upp under ledighet man har som denna helg tex.
Ni läsare då som varit tystare än någonsin ett tag nu, men det kanske är så att ni inte hittar något att gnälla på.
Ni som är gamla i gården ta inte åt er nu, ni som slänger in kommentarer som inte alltid enbart är negativa ta inte åt er nu.
Ni som är mina vänner och ger glada tillrop då och då ta inte åt er.



Måste vara väldigt tråkigt att hela tiden leta efter fel i det någon skrivit och så fort man hittar en liten uns i det man tycker är fel så är man där och hackar hål som en liten hackspett.
Hur kom jag in på detta nu då? Ja tyvärr så vet jag inte ens det själv.



Nepp vad ska vi hitta på nu då? har inte mycket mera att tillägga för om jag fortsätter så blir det ännu mera bladder om allt och inget.
Eller vad säger ni ska jag sluta eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0