Underbar Måndag....jag ljuger så bra!

Måndag och vilken jäklar dag man har framför sig.
Först kommer det en praktikant som ska vara hos oss en tid om det fungerar. Hon kommer från jobbtorget. Hon är inte så bra på det svenska språket så det blir en liten utmaning. Nej hon talar ingen engelska.
Sen har jag då som jag skrev igår en tandläkartid kl 16.30 och för att hinna i tid så kör Sture mig.
Sen glömde jag skriva att Sture har magnetröntgen kl 20.50 på Sofiahemmet och det tar ca en timme. Så vi bör vara hemma till 22.15. U säng ganska omgående och innan man somnar så lär ju klockan vara säker över 23.

Tisdag är det då tvärgrupper och de har lagt in mig på eftermiddagen mellan 13-15 för jag var sjuk när jag skulle gå förra Tisdagen. En ordinarie blir då själv men praktikanten och en vikarie under den mest hektiska tiden då barnen oftast är uppe i varv och så mellis på det.
På förmiddagen är jag själv med vår fasta vikarie då två ordinarie ska gå på sin tvärgrupp.
Man är nog rätt seg när man kommer hem.

Onsdag öppnar jag och direkt efter att jag slutat kl 15 ska man in till stan och göra mammografi.

Sen ska vi försöka handla och trängas med alla andra som fått lön.
Nej det här var säkert ingen kul läsning för någon, men jag måste få skriva av mig.

Såg ni den stora matresan med Per Moberg igår? Jätte intressant program och han är så härlig att lyssna på, nej det ska vi fortsätta att de.
En fråga bara??? Är det repris, Sture påstår att det gick förra året men var inte det första säsongen och det här är del 2?
Snälla behöver få veta hur det ligger till.

Nu är det frukost sen bär det iväg till en underbar Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0