Torsdag!

Torsdag idag och sista jobbardagen för denna vecka. Sture jobbade lite annorlunda igår. Han började kl 13 och slutade kl 20. Det är ute på återvinningsstationen på Ekerö. Samma gäller idag så jag får åka hem själv efter stängningen idag. Usch det är den dagen man är som tröttast, men det är bara att bita ihop tänderna och åka kommunalt.
Man är väl lite bortskämd också kan jag tänka mig och även bekväm. Varför gå i ca tio minuter och sen sätta sig på tuben och sen gå en liten bit till som sammanlagt tar 25 minuter när bilresan tar tio minuter?????
Men skönt att det är Torsdag iallafall.

Sture kommer jaga fönsterkillarna chef idag och när vi vet hur det blir så skriver jag om det i bloggen.
Nej jag har inget att skriva om faktiskt så jag ska göra lite annat och sen åka iväg till jobbet.
Ha en bra Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0