Torsdag!

Så där jag nu är man återställd! Har precis fixat i ordning mig, bara ögonen kvar som känns som grus. Somnade senare än vanligt igår och har vaknat av samma underliga dröm flera gånger inatt. Men inte varit vaken längre stunder som tur är. Ska ta ögondroppar snart, de mot pollen då blir de pigga och glada igen.
Ska inte åka iväg för än om en timme drygt, jag börjar först kl nio idag. Ska trycka i lite spray i näsan också för jösses vad jag började nysa efter att jag öppnat upp balkongdörren.


Solen skiner idag med så hoppas inte att det kommer regn och är för kallt för att stänga ute idag.
Så mycket skönare att få vara ute än inomhus med barnen och de tycker de själva också.
Nä det här blir bara bludder, så lite frukost innan jag ger mig iväg vore inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0