Tisdag!

Usch det bubblar i hela magen på mig idag. Började lite igår eftermiddag, men jag trodde det var något jag ätit. Jag hade nämligen halsbränna också och tog en zantac då kan magen bli lite rörig. Mådde lite illa och sprang ett par gånger på toa. Igår kväll var magen rätt okey, men inatt och nu på morgonen brummar den som en rallybil och det gör ont. Jag har ju en väldigt känslig mage och den kan var ai olag ibland utan att jag är sjuk, men idag vette sjutten vad det är.
Känns inte okey att vara hemma då jag har både tvärgrupp och APT. Avvaktar en liten stund så får jag se vad som händer.


Ser ni på Ola-Conny och Morgan de från serien Ullared? Men vilket par va och vad virriga de är. varför satt de inte ned och bestämde allt de skulle se innan de åkte hemifrån. De verkar ju lika förvirrade på alla ställen. I London hade de ingen koll alls, på Kanarieöarna verkade de inte se något mer än sitt All inclusive hotell och i Marocko var det kameler och prutande som gällde, ja jösses vad vi skrattade igår.
Vad säger ni om programmet?
Nej nu måste jag göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0