Tisdag!

City på nittio!!!!!

Fridhemsplan, S:T Eriksplan, Odenplan, Sveavägen, Vallhallavägen, Stadion, Sofia hemmet. Sen sist men inte minst samma väg tillbaka fast tvärtom!






















Kom dit strax efter 29.30 och kom ut strax efter 21.00. Gick mycket snabbare än vad de sagt och vi var hemma strax efter 21.30.
Den jobbiga Måndagen är över.

Idag är det då tvärgrupper på för och eftermiddagen, som jag inte gillar då det drabbar barnen. Med det menar jag att eftersom vi blir färre pedagoger så kan vi inte gå iväg från gården på förmiddagen. Eftermiddagen blir vi färre pedagoger till mellanmålet tex, allt tar längre tid, tid som man kunde lagt på barnen istället.
Min åsikt!

Sen tycker inte jag med flera att det inte direkt ger något. Vi skulle vilja ha tvärgrupper enbart på den egna förskolan så vi får större inblick i vad de andra avdelningarna gör och hur de arbetar. Vi vill ha större sammanhållning på vår förskola nu är vi faktiskt sex avdelningar mot fyra förr.men nu träffar vi pedagoger från andra förskolor i området och diskuterar vår verksamhet.
Nog om detta.

Nu ska jag faktiskt äta frukost och läsa tidningen som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0