Söndag!

Vädret är bara för roligt. Igår morse så var det en massa snö och mulet. Senare på dagen och kvällen sken solen för fullt. Idag är det mulet och en massa dimma:









Ser så himla tråkigt ut. Men nu en liten trevligare bild.
Panerad fläskkotlett med pommes.




Supergott kött och otroligt saftigt.

Usch känner mig lite nedstämd av det trista vädret, men vi får väl stanna inne och fortsätta att se på familjen Macahan säsong 2. Vi såg ett avsnitt igår sen somnade jag och sov i två timmar, ja fram till klockan 17.20 och då var middagen mer eller mindre färdig.

På kvällen var det tv för hela slanten. Först postkodsmiljonären, otroligt att han som vann bilen  även vann bilen för ett år sen och 200 000. Nu vann han förutom det en miljon också. Vissa människor måste vara inbyggda med tur.

Kvällen är din och mina ögon rann i ett. Jag är en så himla sentimental och känslig person. Det är så fint när de får sina önskningar uppfyllda och oftast har de drabbats av någon form av svårighet men ändå bara tänkt på andra.

Så till detta program får man ha näsdukar framme.

Sen var det då Sing along, rätt kul igår och Markolio är ju otrolig så himla festlig och verkligen bjuder på sig själv.

Jag är så sugen på lakrits och har varit det sen i Torsdags kväll då vi såg på Vad är det du äter med Anna Skipper. Ja killen där åt ju Djungelvrål i mängder. Men jag är sugen på lakritsbåtar.
Så jag tänker se på film och äta lakrits idag så är det bara.

Tänk vad bra det är att titta på bantarprogram :-).

Nej nu ska jag läsa DN och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0