Solen skiner!

Ja jösses vad hantverkarna stökade ned. Det låg ett tunt lager damm över golven som man enbart fick upp med vatten, fick svabba upp det. Nja Sture var klar med vardagsrummet när jag kom hem sen dammsög vi och skurade kök, hall och båtrummet tillsammans.
Idag har de sovrummet och köket kvar. I köksfönstret hade de bara skrapat igår, nu idag kommer nytt fönster på utsidan.
Det som är färdigt är bra gjort och skönt med helt nya persienner i vardagsrummet. men den på insidan fönstret som är helt nytt var lite krånglig att förstå sig på...iallafall för mig!


Jaha då var det Tisdag då, men man kan säga att det är Onsdag eftersom man bara jobbar tre dagar till sen ledig i fyra dagar. Skönt, men tråkigt med vädret bara. Är ju riktigt kallt och så blåser det nordan vindar.
Nej men här sitter jag och skriver en massa strunt istället för att göra i ordning min frukost och sen göra mig helt klar.
ha en bra Tisdag och så hörs vi en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nu hänger jag med, ni får helt nya fönster med karm och allt samt persiennner. Det i vardagsrummet är väl ett sådant fönster som inte går att öppna. Det fick jag också här och vad det dammade när de bytte. Men tyvärr så ingick inte persienn så det fick jag köpa för några tusenlappar. Inte billigt!

2012-04-03 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0