Smeagol!

På återvinningsstationen har de en bod där folk kan sätta in saker som är hela och som de inte längre vill ha kvar. Då kan andra kika in där och ta av sakerna där inne.
Kolla vad Sture hittade till mig:













En till liten leksak att leka med för barnsliga mig :-)!!!!!
Ett skämt, detta är en samlarsak som koster runt 400 kronor. Man kan sälja denna för mer om det är till en riktig Sagan om ringen samlare.

Den står nu här:




Just det jag la ju ut lite filmer från vårt hem när jag var sjukskriven,men glömde nog visa vardagsrummet.

Här varsågod:





Nu är det ju lite annorlunda då statyetterna fått egna hyllor och tavlan kommit upp på sin tavelhylla.

Repris






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0