Påskafton!

Nä jag tar bort den. För plastig för min smak sen doftar den svagt parfym. Fick den från ett dödsbo för ett år sen. men gillar inte plastdukar och inte att få en allergisk reaktion heller.



Närbild




Middagen igår var supergod. Fläskfile, pommes och bea.



Såg ni Let´s dance igår då?
Pär-Ola var inte bra och med all rätt så åkte han ut.
Läs vad han gnäller här
vilken dålig förlorare han är. Men gillade inte honom i Bonde söker fru heller. Så himla tjurig.

Litet smakprov från artikeln:

Efter sändningen går tv-bonden till hårt angrepp mot juryn. Han menar att de bestämt sig på förhand för att sänka honom.

– De tittade inte på min dans när de gjorde bedömningen, säger Pär-Ola Nyström.

– Jag vet inte hur det här fungerar med ”Let’s dance”. Om det var förbeställt att de skulle ha de här jävla siffrorna uppe. Jag vet inte, jävligt pinsamt att stå där i alla fall.


Jag gillar Anton Hysen. Om man ska ta en tjej också så blir det Camilla Läckberg eller Molly Nutley.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Den där plastduken med påskmotiv har jag också haft eller om den ligger kvar någonstans ännu. Tror att jag köpte den i färgaffären på torget! Visst är den plastig men motivet är väldigt fint.

2012-04-07 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0