Måndag!

Lite foton på mina ST paulor som är i full blom!
















Jag har blivit utamand av Celine

Vet att jag sen ska utmana 11 andra med nya frågor men har inte 11 stycken att utmana så jag väljer att enbart vara på dessa frågor.

Här är era frågor:

1. Har du något beroende?

Ja bla sockerberoende älskar sötsaker.

2. Vad skulle du inte klara dig utan under en veckas tid. (max 3 saker)

Sture,mat, pengar

3. Du ska på semester och bo på en camping i två veckor, vad föredrar du, tält, husvagn eller campingstuga? Varför?

Campingstuga för att det är mest bekvämmas.


4. Bärbar eller stationär dator? Vilket är viktigast för dig att ha om du bara får välja en?

Stationär

5. Du blir bjuden på en resa till Australien och får ta med dig max en vuxen eller 2 barn. Vem/vilka följer med?

Min sambo Sture

6. Vad är viktigt för dig då du väljer mobiltelefon? Vilken föll ditt val på senaste gången du köpte en ny eller begagnad? Varför valde du den?

Att man hör den man pratar med och att batteriet inte laddar ut med en gång. jag valde bara en senare modell då min första gick sönder för de gungerar nästan helt likadant. Hatar att lära mig nya saker.

7. Ett litet barn som du aldrig sett ringer på din dörr och har gjort sig illa, vad gör du?

Plåstrar om den lilla och sen går jag ut för at tleta rätt på föräldrarna.

8. Du ska ha grillkväll med dina vänner, vad föredrar du, knytkalas eller att göra allt själv?

jag älskar knytkalas så det blir svaret.

9. Om du fick välja helt fritt, hur vill du bo?

Litet sött soldattorp uter i stockholms skärgård.

10. Hur ser ditt liv ut om 10 år?

Ingen aning men hoppas jag vunnit pengar och lyckats gå ned några kilon och att Sture är min man bara inte min sambo.

11. Dina barn eller din partner vill skaffa djur, valet står mellan orm, råtta eller hamster, vad föredrar du?


Det får då bli orm eftersom jag är pälsdjursallergiker.


Jaha då ska man äta frukost då. Blir lite fil idag är inte särkilt hungrig faktiskt.
Alla ni som läste bloggen igår vad tycker ni om landet på gården och våran fina balkong?

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Ny tävling

Kul att du tog dig tid att svara. Men snälla snälla, ändra det länkade namnet till Celine.

2012-04-30 @ 09:07:37
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0